مقام معظم رهبری مدظله العالی
پخش آثار

دانلود آهنگ جدید آریو بنام دیوونه

سه شنبه 19 اسفند 1399 | 0 دیدگاه

دانلود آهنگ جدید آریو بنام دیوونه

دانلود آهنگ جدید آریو بنام دیوونه با بالاترین کیفیت

Download New Music Ario – Divoone

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید آریو بنام دیوونه

واسه ی دیدن تو لحظه شماری میکنم
گاهی عین بچه ها بهونه جویی میکنم
بدجوری دوستت دارم بی تو نمیتونم
مثل یه دیوونم
وقتی بات حرف میزنم دست و پامو گم میکنم
واسه روز دیدنت هی بی قراری میکنم
بسکه جذابه نگاه مهربونت دلبرم
برق چشمای قشنگت رو یه دنیا میخرم
دیوونه عشق تو تموم فکر و ذکر و زندگیم شده
دیوونه یجوری حس من میگه روزای بد تموم شده
برای من زندگی بدون تو تاریکه
دلم میگه خوشبختی با تو نزدیکه
عشق دلم قلب من برای تو میکوبه
نمیدونی اگه نباشی دلم آشوبه

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

موضوع : تک آهنگ ، | 43 بازدید

دیدگاه خود را ارسال کنید

comments
کد امنیتی رفرش
ورود به بخش گالری عکس ورود به بخش فیلم و سریال ورود به بخش اینستا آرتیست
مطالب بر اساس
بازدید
جدید ترین
پیشنهادی
×