مقام معظم رهبری مدظله العالی
پخش آثار

دانلود آهنگ جدید آرش بهرامی بنام نبض

دوشنبه 02 فروردین 1400 | 0 دیدگاه

دانلود آهنگ جدید آرش بهرامی بنام نبض

دانلود آهنگ جدید آرش بهرامی بنام نبض با بالاترین کیفیت

Download New Music Arash Bahrami – Nabz

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید آرش بهرامی بنام نبض

قلب من منتظره

روز برگشتنته
برف میاد تو کوچه
سرده ها ، چی تنته
شالم و رو شونت
جا گذاشتم برگرد
بغضم و ببین خب
شاید راتو سد کرد
جون من میره برا
دوباره دیدن تو
نبض من تند می زنه
وقت خندیدن تو
حال دل دیدنی میشه
مگه حالیشه
می خواد بمونه پیشت
راضی نمیشه
دلمو می کشونی می کشونی
دنبال قلبت
انقده دوس دارمت دوس دارمت
از چی بگم بت
نمکه اون دو تا چشمات
دوس دارم تنها بشم بات
من علاقه ام به چشات شوخی نبود
کاشکی دلت وا بده زود
آرامشی واسه قلبم
زندگیم بستگی داره به نگات
به همه رابطه هات

نباشی بدجوری ردم
موضوع : موزیک ، تک آهنگ ، | 44 بازدید

دیدگاه خود را ارسال کنید

comments
کد امنیتی رفرش
ورود به بخش گالری عکس ورود به بخش فیلم و سریال ورود به بخش اینستا آرتیست
مطالب بر اساس
بازدید
جدید ترین
پیشنهادی
×